aj aj aj

Började dagen med att snooza alldeles för länge, som vanligt. Men kom i alla fall upp till slut vid halv nio. Och begav mig ut på en löparrunda idag igen. Sprang andra håller idag för att hitta vägen. Och eftersom jag laddade MP3n igår fick den följa med som sällskap, sjöng med i musiken, vilket inte låter alltför vackert kan jag lova. Nynnade med när jag gick iväg men tystnade en stund och tur var väl det för grannen var vid sitt skjul och hämtade ved, hade kunnat bli lite pinsamt om jag kom ylande. Det var kallt idag också men inte lika kallt som det var igår, så halsen mådde i alla fall lite bättre. Hittade vägen lätt som en plätt från det här hållet och stannade och letade reda på reflexen som Cirren tappade igår, under vårat hmm bråk. Sen var det bara att springa på så var jag hemma igen. Blir dock ingen löpning imorgon för mina benhinnor gör grymt ont, bara jag går runt här hemma. Antar att jag får skylla mig själv. Imorgon får det väl bli träningscykeln istället, men det är mycket tråkigare.

Annars har det inte hänt något idag, har fortsatt fixa med mitt rum och nu är det bara lite grejer kvar att plocka iordning innan det är "ready for photoshoot". Har skickat iväg julkort till alla vänner och bekanta också!

Nåpp, nu ska jag fortsätta facebooka. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0