Ännu fler julklappar och ny frisyr...

Idag har jag återigen varit inne i Jönköping och shoppat julklappar, men nu är jag klar för den här gången. Har inte varit lika kul att handla i år. Är alltid roligare att ha någon att gå ihop med men nu har jag varit runt ensam. Tur att man har bilen i alla fall så man slipper åka buss hit och dit. Var inne en sväng på MediaMarkt och tittade runt, det är sjukt mycket grejer dem har. Såg TVn för 700.000, om man nu kan kalla det tv...

Sen var jag och klippte mig på salong Påpee, riktigt mysig liten salong. Så nu är håret inte uppklippt längre, får se vad jag hittar på nästa gång det är dags att klippa sig.

Har börjat möblera om mitt rum nu på kvällen, har bara kommit halvvägs men får ta lite kort på det sen när det är klart.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig, tänkte försöka ut och springa en sväng imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0