Dags att börja blogga!

Jaha. Då har jag också lyckats ta mig in i bloggvärlden. Lite krångligt var det allt, men nu är jag här.

Helgen, då. Den har varit regning. Precis som alla andra dagar den senaste tiden varit. I lördags var Linnea här och vi kollade på "Bröderna Grimm", var väl helt okej, men inte en film jag vill se fler gånger, sen tittade vi (eller rättare sagt jag - för Linnea sov nog genom halva filmen) på "Love potion nr 9" med Sandra Bullock. Inget jag rekommenderar er att se.



Idag har jag varit ute och fixat vinterhage till "Lilleman" årets fölunge. Han går fortfarande ihop med mamma och "Plutten" russet som är 29år agerar lekfarbror. Men det närmar sig snart avvänjning, men först ska han id-kollas.

Imorgon är det ny jobbvecka  igen, men allt snurrar på så fort nu för tiden att det nog snart är helg igen. Själv börjar jag inte jobba förens vid  13.30. Helt okej att jobba kvällsskift faktiskt, och goa arbetskompisar har jag också!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul med blogg tjejen

2007-12-10 @ 09:45:20
URL: http://emiliej86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0