Jag är kär!

Jag tror jag är kär. Det måste nog vara så! Underbar, vacker, så himla snygg, ja precis allt!

Igår hade vi möte på jobbet. Om hur vi vill ha det med lönerna. Jag blir förvånad över hur vuxna människor kan bete sig. Det var som ett dagis där man bråkade om vem som först hade haft leksaksbilen. Efter handuppräckning så blir det i alla fall fortsatt 2-veckors lön istället för månadsutbetalning, känns bra.



Idag börjar jag tidigare så det blev till att gå upp vid halv åtta idag. Har varit ute och mockat stallet och fixat med vatten och hö och hästarna har fått sin lunch. Har även hunnit med att prata med Emilie om sälen. Så vecka 5 bär det av upp mot skidbackarna.Har precis duschat och gjort mig klar för jobbet, ska bara fixa iordning matlådan också. Får se vad det blir idag för något.

Antar att ni är nyfikna på min kärlek ;-). Colleen har hittat sin DRÖMBIL!

"Lotus Elise"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0