Lördag igen

Idag är den en vecka sen jag fixade bloggen. Tiden går så hilma fort nu för tiden. Man hinner ju inte med någonting - jobba, äta, sova och fixa med hästarna sen finns det inte mycket tid kvar. Jag har i alla fall skött bloggandet bra, om jag får säga det själv.

Idag har det varit riktigt kyligt, jag kan inte direkt skriva kallt för det har ju bara varit -1 grad och det kan väl inte räknas som kallt, i alla fall inte en dag i mitten på december. Men just nu sitter jag här framför datorn och fryser. Tänker ta en lång varm dusch sen när jag varit ute och fodrat hästarna.

Jag längtar verkligen till sommaren! Och hoppas på att det blir sommar nästa år och inte som den i år, för det känns som det bara varit ett långt år av elände och regnande. Motivationen till allt är bortblåst, känns som jag går på autopilot. Har inga direkta drömmar heller för tillfället, annars brukar jag vara duktig på att fantisera om framtiden och jag saknar det. Så Tomten "jag önskar mig motivationen och mina drömmar tillbaka i julklapp" kan du fixa det?!


En sommarbild från google för att pigga upp



Både Loppan och Cirren har fått komma ut och röra på sig, men det är så hårt så vi tog det relativt lugnt för jag är rädd att de ska halka och strecka sig. Följde inte med och hämtade gran men den såg fin ut så det blir nog bra. Och städningen av rummet? Den börjar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0