MediaMarkt och uppdatering av hemsidan

Igår blev det inget bloggande. Jag hann helt enkelt inte med och sen händer det ju inte så jättemycket på juldagen heller dör den delen...

Idag har jag hunnit med en massa saker, jag gick upp relativt tidigt, vid kvart i åtta. Jag och mamma tog en tripp in till MediaMarkt som öppnade redan vid 8 idag. Jag såg ett par hörlurar till MP3n som jag inte köpte sist jag var inne och det har jag ångrat så nu passade jag på att hämta dem direkt när vi gick in. Mamma köpte fotopapper till skrivaren hon fick av mig i julklapp. Kollade lite på kameror innan vi gick. Jag ska köpa en liten smidig kamera som man kan ta bra kort med inomhus. Min kamera är ju helt super att fota hästarna med men det blir riktigt kassa bilder inomhus med den. Så nu under kvällen har jag kollat i fototidningar samtidigt som jag surfat på nätet. Har hittat en som verkar bra, Fuji Finepix F11. Får ta mig en titt på den nästa gång jag åker till stan.

Har suttit med hemsidan till stuteriet både idag och igår och nu har den äntligen blivit klar och efter en massa krångel med uppladdningen på internet så finns den till beskådande på den vanliga adressen. Har uppdaterat nästan alla sidor tror jag och "Lilleman" har fått en egen sida. Jag ska verkligen försöka uppdatera den bättre nu. Har verkligen varit dålig på det, är väl ett år sen sist... Men jag drar mig lite för det när det alltid krånglar, har svurit ett antal gånger ikväll när det först inte funkar och sen funkar för att sen inte funka igen. Aja, man lär sig ju hela tiden.

Har även hunnit med att rida "Loppan" idag, eftersom det kalla vädret har blivit ersatt av plusgrader så var ridbanan ridbar idag så vi höll till där och han skötte sig hela tiden, inte ett bocksprång i sikte, kan man inte tro med tanke på hur han uppförde sig på julafton. Vi skuttade även över ett litet hinder som står uppställt på banan. Imorgon ska Cirren få komma ut och röra på sig och kanske även Tizzan om jag hinner.

image4
Jag och Loppan

Imorgon är det jobb igen. Men det är ju bara en kväll den här veckan sen är det som sagt ledigt till på onsdag kväll och vecka två börjar allt rulla på som vanligt. Det händer mycket nu i januari. Först är det nyår, utgång med Linnea och Lisa. På nyårsdagen blir det bio - Arn. Och vecka 5 drar vi till sälen. Naturligtvis ligger connemaraträffen den helgen så jag missar den i år igen. Himla trist, såg fram emot att åka på den i år. Men, men vi kommer ju få det super i skidbackarna istället.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Japp, fem veckor kvar idag! Bilderna är fårn sist vi var där, dock inte jag som tagit dom.
God fortsättning!
Puss och Kram

2007-12-27 @ 12:25:34
URL: http://emiliej86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0