på stan

Det har jag varit idag, hela dagen, med Linnea. Vi gick runt i regnrusket och tittade på outfits inför nyår men hittade inget speciellt. Blev dock många turer till provrummen (alltid kul att prova kläder!), jag hittade i alla fall ett par jeans på b-young. Sen köpte jag ett par skor också, jag som aldrig hittar skor! 

Är fortfarande riktigt trött, gick upp vid kvart över åtta och gjorde iordning det mesta i stallet innan jag åkte till stan. Ska sova länge imorgon...

Och inatt ska mobilen ställas in på ljudlös, det är visserligen trevligt med nattliga smskonversationer men det är svårt att somna om igen när man väl vaknat.

Sitter just nu och väntar på att svaren på hingstarna ska dyka upp på connemaraforumet och fördriver lite tid på facebook också. Försöker även installera MSN på den andra datorn, men det verkar inte fungera. :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0