Snö...

Då var man hemma ifrån jobbet igen. Fördriver tiden lite framför datorn, för trött det är man ju inte trots att man varit uppe sen kvart över sju. Kikar runt lite på facebook och är inne på http://www.connemaraponnyn.ifokus.se/ och skriver lite.


Det snöade både igår kväll och idag på fm så det är lite vitt på marken och så har det blivit kallt igen. Imorgon är det Lucia, trodde faktiskt att det var idag, men det var ju fel.


På fredag bär det av till Gekås, ska se om jag kan hitta lite julklappar. Har inte köpt några julklappar än. Jag får väl göra som jag gjorde förra året och åka in den 23e, då var det mycket folk och bilar ute kan jag lova.



Näpp, nu ska jag sova - ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0