tröööööt....

Det är vad jag är nu. Väckarklockan ringde vid 04.45 och vet ni vad? Jag snoozade INTE idag, är riktigt stolt! Synd att jag inte har samma självdisciplin när jag jobbar kväll och inte är tvungen att gå upp när klockan ringer. Det ska i alla fall bli ett av mina nyårslöften tills nästa år - att sluta snooza. Ska fundera ut några till innan nyårsafton. Var ett tag sen jag hade något nyårslöfte tror jag. Men det är alltid kul att tävla mot sig själv.

Gick som sagt upp tidigt och åkte till jobbet vid halv sex, var lite tidig så jag passade på att tanka bilen på  väg till jobbet. Sen har vi inventerat hela dagen, men det kändes som det gick lättare den här gången och fortare också för den delen, vi var väl klara sådär vid halv två tiden.

Sitter och klurar lite på hingstgissningen men jag är så himla trött att ledtrådarna bara snurrar. Ska i alla fall få iväg några svar på de som jag hade fel på så får jag vänta tills ikväll på de nya ledtrådarna.

Idag ska jag ta det lugnt och titta på film och jag tror att jag ska göra en kladdkaka också!

Nu ska hästarna få komma in för det har regnat hela dagen så de får gå in lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0