Hemma igen

Ja nu är jag hemkommen ifrån dagens shopping på A6. Vi hann med de flesta butikerna och många turer till provrummen. Köpte lite linnen att ha till jobbet, lite hudkrämer och en tidning. Ska försöka att ta bilder på grejerna men det får bli tills imorgon.

Sen tror jag att pollensäsongen är igång, det kliar i halsen och näsan rinner. Inte roligt. Hoppas inte att den blir lika långvarig som förra året.

Nu ska jag packa upp alla nya kläder och sen ska hästarna få komma in, ska ta en snabbdusch och sen ska jag sova. Vaknade vid ett inatt och gick upp för att börja klä på mig men kolla klockan och ja, det var ju inte riktigt dags att gå upp... Sen vaknade jag vid fyra igen och var riktigt trött när klockan väl ringde. Hoppas jag kan sova bättre inatt, kanske ska ta ur det ena täcket. Det börjar ju bli rätt varmt nu ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0