Jag fryser!

Det är riktigt riktigt kallt här hemma. Inte alls kul och jag som tänkt gå och lägga mig alldeles strax. Får bli vetekudde idag, annars lär jag ligga och frysa som jag gjorde igårkväll. Varför, varför skulle det komma mer snö? Gårdagens väder var underbart och jag trodde verkligen att våren var här. Härliga vår! Men nejdå, lite till snö såg det till att falla under morgonen. Blä! Men det skulle tydligen vara den sista? Hmm jag undrar om jag ska tro på det, vill inte ha fler bakslag, jag orkar inte det. Men nästa helg ska det tydligen bli 16 grader varmt. Hoppas, hoppas att det är rätt! Men jag ska självklart iväg på möte på lördagen och sen kommer det säkert regna på söndagen med min vanliga tur. Vädret får fasen ta och fixa till sig lite snart, annars vet jag inte vad jag gör.

Mycket klagomål idag. Men jag har nog inget annat att skriva... Imorgon ska jag fixa ut en annons på Tizzan så hon blir såld nån gång. Cirren och Loppan ska också säljas om någon är intresserad?! Kommer var tomt utan dem men de kan ju inte gå här och skrota heller, tror att båda vill komma ut på tävlingsbanorna och visa vad de kan! Mina små gossar, nästa lördag är det 7 år sen Loppan föddes. Det är inte klokt vad tiden går fort. Snart 3 år sen jag tog studenten.

Jag måste komma på vad jag vill göra med mitt liv. Allt rullar på alldeles för fort just nu. Vad vill jag jobba med? Var vill jag bo? och allt annat som man borde veta? Det blev tankar långt från överskriften...

 Nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0