KAOS

Har det varit typ hela dagen...

Gissa vem som glömde ställa alarmet på mobilen idag? Det var ju det sista jag skrev igår innan jag gick och la mig. Snacka om senil. Men det är så mycket hela tiden nu. Jaja, jag vaknade när mamma gick upp så jag hade ju lite drygt en halvtimme på mig att fixa iordning mig, släppa hästarna och fixa matlåda. Och jag hann faktiskt!!! Åkte tom tidigare än vad jag gjort de andra dagarna den här veckan. Alarmet är i alla fall redan inställt.

På jobbet har det varit kaotiskt typ hela dagen. Maskinen hade stått still 5 timmar i natt och en order var felkörd. Plus en massa annat. Härligt när det blir så, eller inte. Jag var kvar till fyra, en timme efter att jag egentligen slutar.

Det är ju tur att hästarna har vila ett par dagar till. Sen måste jag verkligen komma iväg vid tre för annars hinner jag inte med det jag ska. Sista dagen imorgon - på arbetsveckan vill säga. Sen är det hingstpremiering på Grevagården för Connemaror, ska dit så klart. Ska bli spännande att se om det kommer några nya intressanta hingstar som går igenom.

Nu har jag varvat ner lite grann efter jobbet så jag ska ge mig ut i det fina vädret och fixa iordning stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0