Det kan inte va bra

Att vara så trött som jag är hela tiden. Jag skulle gärna sova nu, men jag vet inte om det är så smart för imorgon måste jag ju vara vaken länge. Jobbar ju till tolv och är ju inte hemma förens vid halv ett. Men jag kommer vara helt död efter morgondagens jobb. Fast sova till halv nio kanske? Men det är ju några timmar för mycket. Det sägs väl att man ska sova 7-8 timmar och i så fall ska jag kravla mig upp vid halv sex imorgon om jag släcker ner och somnar nu.

Nån som har tips på hur man gör för att få tillbaka energin? Jag vill ju kunna komma igång med träningen igen, då kanske jag piggnar till igen? Jag får väl helt enkelt vänta ut den envisa sommarförkylningen... Men den börjar ju släppa taget nu i alla fall.

Jag kan ju knappt hålla ögonen öppna så jag kanske skulle sova i alla fall? Sju blir väl rätt lagom att gå upp? Då hinner jag göra lite grann innan jag ska till jobbet också. Men först ska jag kika runt lite på nätet så jag stänger väl ner vid halv elva eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0