Det verkar segt med blogg.se idag?

Jag har i alla fall haft fullt upp idag. Jobbat 6-15, blev väl kvar en stund extra. Sen hem och göra iordning hästen för saluvisning, han gick riktigt bra och skötte sig så fint, min lilla sötnos. Efter det blev det en tur i skogen ihop med mamma, vi var ute längre tid än vi tänkt oss. Och nu sitter jag här och försöker varva ner det sista. Borde redan sova men jag är inte trött. Och klockan som står på kvart i fem. Jaja, jag kommer ju upp men jag lär bli tröttare och tröttare ju längre veckan går.

Imorgon är det också inbokat visning av häst och på onsdag ska jag och Lisa ut på shoppingtur, torsdag är lugn, än så länge. Och på fredag ska vi ju och paddla kanot med jobbet så lördagen är jag ju också borta. Söndag är lugn, i alla fall just nu, Carita kommer hem fråm England då.

Så en vecka som verkligen är fullt upp. Känns som jag går lite för nära väggen för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0