Ikea i lördags

Jag har inte haft tid att skriva innan. Igår var jag så trött att jag enkelt hade kunnat gå och lägga mig innan sju... Jag vill verkligen bli frisk nu så jag kan börja träna. Suck.

Jaja, slutgnällt, i lördags träffade jag ju Emilie! Vi har inte träffats på alldeles för länge. Vi gick på Ikea med hennes mamma, pappa och bror. Vi började med lunch och avslutade med fika. Riktigt mysigt. Men tiden gick alltför fort. Skulle egentligen hem emellan och rida Loppan och Cirren men klockan var för mycket när vi va klara på Ikea så det blev en liten shoppingtur istället. Köpte ytterligare ett par skor, (hmm nån får nog se till att jag slutar köpa så mycket skor...), sen blev det ett par jeansshorts på Vila också, har ju letat efter ett par jeansshorts länge och nu hittade jag ju ett par, synd bara att sommaren är slut nu. Jag är i alla fall nöjd med båda inköpen. Sen blev det som sagt bio med Lisa på kvällen.


Borde jag köpt hatten tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0