Jag blir så less på det här vädret

Det bara regnar och regnar. Ska man ut och rida så kommer man tilbaka sjöblöt och ser ut som nåt katten släpat in och hästarna tycker inte att det är särskilt roligt att springa runt i geggan och göra krumelurer... Så jag hoppas att solen snart ser till att återvända, går det på nåt sätt att muta den tror ni? Det skulle i så fall vara trevligt.

Imorgon är det jobb igen, jobbar kväll den här veckan så jag börjar inte förens vid två imorgon, så det blir väl lite sovmorgon i alla fall. Men inte så lockande att jobba till tolv. Får väl se det från den ljusa sidan att det bara är fyra dagar.

Åter till städandet, har ju varit ute på en sväng för att vakna till liv men det hjälpte inte, jag är nästan konstant trött ju. Inte bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0