Jag tror

att det är dags att göra något nytt. Allt är för inrutat just nu, jag känner mig fast. Eller hur man nu ska uttrycka det. Så dags att släppa taget och gå vidare? Jag tror att det lutar väldigt mycket åt det hållet just nu. Lite sorgligt kanske men just nu känner jag mig så uttråkad? Det är egentligen inte rätt ord, men jag är grymt trött på det just nu. Så trött att det inte finns något roligt i det alls. Jag brukar ju alltid vara positiv men nu är jag inne i en svacka. Kanske kan morgondagens shopping hjälpa lite. I alla fall för stunden, men det är ju inte för stunden det behövs.

Det är kanske det som är fel, jag har varit förkyld och trött i åtta veckor och inte kunnat göra mycket alls. Kan det vara därför? Nej, jag tror nog inte på det men jag vill gärna hitta nån undanflyckt. Men, men att göra nya saker är alltid (nästan) kul så får väl satsa på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0