Kanotpaddling

Som sagt så var vi ju på paddling med jobbet fredag-lördag. Vi lyckades pricka in solsken på fredagen, på lördagen var det iofs lite mulet och blåste en del men vi slapp regnet. Mycket sömn blev det dock inte. Men det tog jag igen igår... Somnade väl vid halv sju eller nåt och sov gott till nio imorse. Välbehövligt efter jobbveckan, då jag bara varit tröttare och tröttare på morgonen ju längre veckan gått, och när det sen knappt blev nån sömn i fredagsnatt så, man kan väl säga att jag sov gott inatt.

Jag slapp hamna i vattnet, men alla var inte lika lyckosamma. Inga bilder på det då jag inte vågade ha kameran uppe när vi paddlade, lite synd, hade varit kul att ha. Men några bilder kan jag ju bjuda på i alla fall.


Lägerelden


Eftersläntrarna - Dennis dumpade Putte på en ö...


Micke o Mackan fixar tältet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0