Kryssning

Japp, nu är allt bokat och klart. Den 29e augusti åker jag och Lisa på kryssning till Helsingfors, ska bli så himla skönt att komma bort ifrån allt en helg och bara vara. Båten lägger ut vid 17 så vi tänkte oss väl att åka upp lite tidigare till Stockholm och shoppa lite, hihi. Jag hoppas att det blir fint väder och inte blåser för mycket. Sen blir det säkert lite shopping i Helsingfors också, och man kommer vara bra trött när vi kommer hem igen (lär ju inte bli så mycket sömn...) .

Vi har inte bestämt om vi åker buss elle om vi ska ta tåget. Får se vad som passar bäst. Vi lyxade i alla fall till det lite med hytten, mest för att jag inte ville bo för långt ner. Men på vilket däck vi bor vet jag faktiskt inte, får höra med Lisa.


Kameran ska med som vanligt så jag hoppas att det blir mycket roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0