Lördag

Det blev lite för sent igår, många sms och lite snack på msn. Vaknade i morse vid tio i sju av ett par sms som trillade in typ tre timmar efter sändningstid. Men sen somnade jag om och sov till nästa mess väckte mig vid halv elva. Så länge hade jag ju inte tänkt sova egentligen. Men det var nog kanske välbehövligt.

Jag har hoppat lite med Loppan idag. Och han gick ganska bra. Ska ut i skogen med Cirren också tänkte jag, han gick ett dressyrpass på banan igår så han vill ut i skogen och lufsa runt idag. Sen borde jag städa upp lite här också...

Ikväll blir det Mamma Mia, köpte biljetter innan men det var inte många platser kvar. Ska vara i stan om fyra timmar så jag borde egentligen inte sitta här.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0