När det finns så mycket...

... man vill göra men tiden inte räcker till? Vad gör man då? Sover lite mindre? Jag tror inte att jag kan sova mindre tid än jag gör. Heter det egentligen mindre? Eller borde jag skrivit kortare? Hur som så räcker tiden inte till för allt jag vill göra just nu, och det gör mig bara ännu mer stressad. Förra helgen var jag helt väck. Det mesta vi pratade om på lördagskvällen är puts borta ur minnet. Och jag som brukar komma ihåg typ allt, även en massa oviktiga detaljer. Nu minns jag knappt ens det mest viktiga. Varva ner? Vad är det? Jag har alldeles för mycket att göra. Så jag ska inte sitta här framför datorn mer, i alla fall inte just nu. Nu är det dags att gå ut.

Hoppas att jag kan börja träna snart i alla fall, tänkte i alla fall ge mig ut på lite promenader, men det är ju inte kul att gå själv men jag har ju min ögonsten som jag kan släpa med mig, inte för att jag tror att hon tycker att det är lika roande, men hon har nog inget val.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0