Packa inför kryssningen

Jag måste ju packa också, frågan är vad? Jag har inte en aning om vad jag ska ha med mig. Kameran ska i alla fall följa med, måste bara se till att ladda batterierna så den inte dör, det vore så himla typiskt ju. Jag skulle egentligen behöva åka in till stan och shoppa. Kanske kan jag lura med Lisa på torsdag, båda jobbar kväll då. Ska höra med henne i alla fall. Hmm, undra när jag ska hinna med och packa bara? Fredag morgon? Men det känns lite dumt om jag inte hinner, får väl bli imorgon antar jag. Ska i alla fall bli skönt att komma iväg och slippa allt, kanske man egentligen skulle lämna telefonen hemma? Men det lär ju aldrig hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0