Resten av augusti

Är det i primcip fullt upp. Förutom jobb så har jag hel del annat som är inplanerat.

  • Imorgon är det fest hos kusinerna, 100 års jubileum för deras hus. Det kan nog bli riktigt kul, jag tar med kameran och kanske hinner skriva nåt inlägg när vi är där.
  • På söndag ska jag visa en av hästarna på em.
  • Nästa vecka jobbar jag dag (6-15)
  • På måndag ska Cirren visas för spekulanter
  • Nästa helg ska vi paddla kanot med jobbet, blir väl nästan direkt efter jobbet på fredagen och sen sova i tält *burr*
  • Ska lyckas klämma in nån dag med shopping i veckan också tänkte jag
  • Klippa mig, men vilken frisyr? (om det blir nästa vecka eller veckan efter har jag dock inte hunnit kolla)
  • Hemsidan, (den har jag glömt bort men det är dags att ta tag i den - frågan är när?)
  • 29-31 augusti åker jag och Lisa på kryssning till Helsingfort. Ska bli så skönt att komma iväg och bara vara. Slippa tänka!!! Det behövs just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0