Shopping idag

Det blev inte så mycket shoppat, och jag som tänkt bränna pengar ju. Men jag var inte riktigt på humör. Det blev i alla fall några nya schabrak till Loppan. Sen köpte jag en väska för jag vet inte vad det tagit åt min hjärna just nu? Jag glömde bla väskan imorse och ville inte gå runt med en påse så det blev en ny brun väska.

Sen tog vi ett par resebroschyrer, i oktober lutar det väl åt att vi drar iväg, i alla fall en vecka, jag skulle gärna vara borta i två, men en är bättre än ingen. Egypten lockar lite faktiskt, men vi får se var vi hamnar. Snart dags att bestämma och boka i så fall.

Gick även en sväng på Ikea men det är inte bra, man vill verkligen ha eget place när man strosar runt där inne. Det är så kul att titta på alla fina saker, kanske skulle man jobba med inredning av hus?

Det får bli bilder en annan dag, såg en så fin bil på parkeringen men ska retuchera bort nrplåten innan jag sätter in den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0