Söndag

I söndags hann jag med att rida både Loppan och Cirren innan jag åkte iväg in till stan för att gå på The Dark Knight med kusinerna. Så det blev många biobesök i helgen och jag och Lisa ska ju se Mamma Mia också eftersom vi inte fick biljetter till den. Sen blir det ju Arn också, när den haft premiär men den helgen är jag upptagen så det blir ingen premiär där i alla fall. The Dark Knight var en helt okej film, Heath Ledgers sista ju, men han var ju mest sminkade hela filmen, lite synd, men den var som sagt helt okej och vi hade helt okej platser till skillnad mot mig och Lisa, sitt ALDRIG på första raden när ni är på bio...

Älska mer

Reklamen för mer gick samtidigt som vi tog kortet. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0