Årets

En liten lista ska vi väl hinna med också =)

Årets Vackraste:

Morgon - det är helt klart morgonen när Smulan föddes, solen var på väg upp, det var kallt men en oförglömlig morgon!

Dag - Uppe på berget i connemara national park, den utsikten slår det mesta...

Kväll - när vi gick strandpromenaden på Teneriffa i storm och jag hade extremt högklackade skor, det var bara solnedgången som var vacker...

Natt - vid en sjö i somras, det var sååå underbart fint där, önskar att jag hade haft kameran med

Årets finaste:

Kommentar du är smart (helt ur tomma intet - såna kommentarer värmer alltid mest)

Gest Jag kan inte välja, det finns många fina människor där ute

SMS - jag har fått massa söta sms i år, Men det här är det bästa:

"Vill bara säga att jag älskar dig. Hoppas du får en fin dag. Kram"

Upplevelse - jag vet inte om det är Irland eller Teneriffa, så de får dela på den platsen. Men Irland ligger nog lite före, för dit åker jag gärna igen

Årets tråkigaste:

Att inte kunna lita på vad folk säger. Att ett löfte inte är värt något alls... Och att det sårar så mycket.

Årets sämsta

Kyss Nån kille på finlandsbåten, Lisa tror att han hette Johan så jag tror på henne

Utekväll en konstig kväll på twin ihop med Lisa, vi smet efter ett par små vita lögner...

Helg Tycker helgerna det här året varit helt okej

Årets bästa

Kyss Teneriffa...

Utekväll Teneriffa igen, få hade förmånen att träffa någon så man kunde gå in VIP, jag hade den förmånen =)

Helg Svårt, paddlingen eller kryssningen. På helt olika sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0