God morgon

Hoppas alla hade en bra jul. Att ni fick några roliga paket och åt en massa gott. Jag var ute på specialuppdrag och det var riktigt kul. Idag var jag riktigt trött, och ont i musklerna har jag fortfarande, tror inte att den där förkylingen/vad det nu är har släppt än. Suck, trist är det i alla fall.

Idag ska jag och Lisa titta på Yesman och sen tänkte vi gå ut en sväng, får väl se om det går att komma in någonstans vid den tiden. Bion är väl slut runt elva eller nåt. Men innan det ska jag hinna rida Cirren och Loppan, den sistnämnde ska nog även klippas om jag får lite hjälp. Sist var han lite "tittig" mot maskinen. Idag blir det radio i stallet istället för min och mammas sköna sång....

Och imorgon åker jag till EMILIE, då kommer jag vara i princip okontaktbar, mobilen kommer vara med MEN jag kommer INTE att bry mig om att svara på sms eller samtal. Är det viktigt så skicka i så fall ett mess så ringer jag upp, men annars vill jag vara ifred ett tag. Det har varit ett sinnessjukt tempo den här hösten och nu säger jag STOPP!


Världens bästa Emilie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0