Hur jag mår

Har nästan alltid med vädret att göra.

Nu pratar jag inte om att vara typ förkyld eller så, utan mer psykiskt. Jag mår alltid piss på hösten/vintern och på våren när alla bakslag (snödagar) kommer. Varför är det så?

Jag mådde prima när jag kom hem från Teneriffa, men det sabbades snabbt av diverse olika saker. Så jävla typiskt, för hade jag fått behålla den känslan ett tag så hade jag mått mycket bättre nu. Det hade inte hjälpt helt, men lite i varje fall.

Funderar på om jag ska ta en lång paus över jul och stänga av både dator och mobil? Klarar jag mig? Det är lite frågan.

Bloggen har verkligen blivit som en drog, det var länge sen jag missade att blogga en dag.


Just nu är jag lite nostalgisk och sitter och läser tillbaka på året som gått. Imorgon fyller bloggen 1 år, så då ska vi ta en titt tillbaka, tänkte jag.

Nu är det nog snart dags att sova, mår illa igen, så likabra att försöka sova bort det.

Natti natti, alla bloggläsare där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0