Looking forward to

Det närmar sig ju jul och nyår och allt vad det är....

Kanske bäst att skriva upp vad man ska göra, annars kommer jag garanterat att dubbelboka mig...

Ons 17e dec - Baka julgodis med kusinerna, TRADITION
Tors 18e dec - Julbord på jobbet
Fre 19e dec - SISTA JOBBDAGEN
Ons 24e dec - Haha, ja justd JULAFTON
Tors 25e dec - Utgång med Lisa =)
Fre 26e dec - ÅKA TILL ÄLSKADE EMILIE, stannar där tills sön
Mån 29e dec - Arbetsförmedlingen
Ons 31 dec - Nyårsafton, Lisa and the girls?

Sen när all hets över jul och nyår lagt sig kan jag se fram emot ett par resor:

Ons 28e jan - SÄLEN mitt i natten åker vi... hemma söndag
Tis 24e mar - IRLAND

Det är visst lite datum att ha koll på... Har jag missat nåt så påminn mig =)
Mitt minne behöver första hjälpen tror jag.
 

Jag ÄLSKAR den här bilden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0