Nu när jag har "all tid i världen"

Så ska jag prioritera om mitt liv helt och hållet. Som arbetsmarknaden ser ut så kan man ju inte förvänta sig att hitta jobb. Men jag tänket i så fall ta tillvara på min tid.

2009 har jag tänkt mig att hinna med dubbelt så mycket som jag gjort 2008.

Plugga Matte C och Engelska B, jag måste ha de kurserna för att söka utbildningen jag vill.
Stallet här hemma ska byggas klart - några veckors jobb i alla fall
Loppan och Cirren ska sättas i hårdträning och ut och tävlas och sen säljas
Lilleman ska börja sin utbildning


Prio:
1 Jag
2 Jag igen
3 Jag en gång till
4 Hästarna
5 Vännerna

Ni vill inte ens veta hur den där listan sett ut det sista... Jag själv har varit way to far down....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0