Tomtegröt

Är den godaste gröten som finns. Jag äter ingen annan och ikväll har jag ätit årets första gröt, mums! Socker och kanel ska det vara till.

Annars har jag inte gjort mycket alls i helgen. Skulle ju åkt till Göteborg i fredags, men jag mådde inte alls bra så det fick vara. Det kommer fler chanser om jag vill. Jag ska ta tag i det efter nyår, för när jag slutar på fredag ska jag vara LEDIG i två veckor, jag behöver andas lite. Funderar på att stänga av telefonen? Eller i alla fall inte bry mig om den, och datorn ska nog också stängas av. I alla fall msn, facebook och mailen. Vill man mig något så har jag en hemtelefon eller så får man väl titta förbi här hemma, men det är inte säkert jag är hemma.

Någon gång under min ledighet ska jag till Emilie, vi måste göra våran goda tacos då gumman, och parta lite värre än sist, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0