Usch

Det är inte bra att få så här mycket tid över. Nu när jag är hemma från jobbet blir det många fler timmar som man har till att fundera. Jag vill inte fundera så mycket längre. Ingenting blir bättre av det. Truckkursen var underbar på det sättet, jag hade all uppmärksamhet på något annat. Jag tänkte inte. Det är så jag vill att det ska vara.

Men jag har börjat skriva dagbok, där skriver jag ner alla mina tankar som är för privata för bloggen, sånt som jag inte vill att alla ska veta. Jag tror att det är bra, det är en första bit på väg i alla fall.

Förresten, jag har sökt en hel massa jobb idag. Jag vill verkligen hitta något nytt nu! Håll tummarna för mig är ni gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0