Härliga väder

Ja, idag har det verkligen varit underbart väder. Som vår, fåglarna kvittrar och solen tittar nästan fram bland molnen. Jag är glad så länge det håller i sig så här. Nu har det inte regnat på några dagar heller så det är inte fullt så lerigt överallt. Och nu på kvällen när jag kom hem var det kallt ute. Lite frost på bilrutorna, så förhoppningsvis blir det en fin dag imorgon också.

Det var väl det enda för idag. Har inte hänt mycket annat. Red Loppan på ridbanan och sen har jag varit på jobbet. Vi hade fackmöte och fick äta smörgåstårta så man blev så mätt att maten fick sparas till morgondagen.

Har grymt ont i min handled som jag slog i idag. Hoppas det går över tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0