Söndag

Idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv. Både Loppan och Cirren har fått hoppa på ridbanan så jag känner mig duktig. Ni som känner mig vet ju att jag inte gillar när bommarna hamnar ovan mark. Men idag har jag till och med hoppat hela 80cm utan att ha hjärtat i halsgropen. Nu hoppas jag att vädret håller i sig så vi kan träna vidare och komma upp på ännu högre höjder.

Sen har jag suttit och haft koll på "lilleman" som fått gå utan mamma i hagen och stått själv i boxen så det har inte blivit så mycket gjort men nyttiga saker i alla fall. Imorgon är det jobb i alla fall. Lite avis på Micke som åker till Thailand om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0