Veckan som gått också

Det har ju hänt lite annat också i veckan som gått nu. I tisdags kom min dator! Hann bara ta ut och titta på den innan jag var tvungen att åka iväg till jobbet och sen har jag inte hunnit med den förrens idag. Så nu är den igångsatt och verkar funka bra. Finns ju inte mycket program på den men ska väl installera virusskydd på den så man kan börja surfa och msna. Vi har ju trådlöst bredband också så nu kan man ju sitta var man vill.

Haft grym huvudvärk både tisdag och onsdag så hästarna har fått lite längre vila än vad jag tänkt. Men nu så tar vi nya tag och tränar vidare. Idag var jag inne på Granngården och köpte en klippmaskin så nu ryker pälsen på dem innan de börjar fälla. Så slipper de svettas så mycket också. Får hoppas  att det inte blir för kallt bara, men då får de väl ha täcke på sig så det löser sig ju alltid.

Igår var jag trött. Somnade vid kvart över åtta och märkte inte ens att jag fick sms, brukar vara lättväckt när det gäller sånt men icke. Bristen på sömn i sälen gjorde att jag sov gott.

Imorgon ska jag jobba, mycket att göra på jobbet men det är bara kul. Så jag börjar klockan 6, var länge sen jag gick upp vid den tiden på morgonen. Vi får se om jag lyckas. Men det ska nog inte vara några problem, ska ut i stallet en sväng först och låta Lilleman äta frukost ensam.

Så nu har jag nog lyckats blogga ifatt det mesta tror jag. Annars blir det lite fler inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0