ännu en dag

Det blev aldrig något inlägg inatt, var så himla trött när jag kom hem så jag gick och la mig direkt. Allt flöt på bra på jobbet igår och tiden gick riktigt fort och HV vann i hockeyn, vilket glädjer de allra flesta jobbarkompisarna. Två dagar kvar sen är det helg igen och imorgon är det pizza!

Idag lämnade postbilen två paket utanför dörren, tänkte gått bort till brevbäraren för jag var i stallet, men han hann åka igen. Känns lite konstigt att bara ställa grejer så där framför ytterdörren till ett hus, det är ju tur att man bor på landet och inte inne i stan, fast man skulle ju inte direkt märka att det försvunnit eftersom man inte visste att brevbäraren ställt det där. *svamligt?*

Nu ska jag strax iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0