Arn - tempelriddaren

Var jag och såg tillsammans med Lisa i tisdags, var en helt okej film trots att den var svensk. Eftersom vi inte somnade så måste den i alla fall få godkänt för vi var riktigt trötta båda två efter den sena nyårsaftonen, som nog kommer sitta i hela veckan. Fast just nu är jag ganska pigg och borde väl egentligen gå och sova så man orkar upp imorgon.

Det snöat ute igen, naturligtvis, vad annars? Jag som tyckt det varit så bra att slippa snö och kyla. Men det får väl se till att bli en riktigt vinter nu så vi kan längta till våren och sommaren. Jag hoppar verkligen att det blir sommar i år och inte som förra året då det regnade konstant från midsommar till - ja typ nu.

Idag lyckades jag välta en pall med tråg över mig på jobbet, inte kul alls. Låg tråg över hela golvet. Var så typiskt för jag tog det så försiktigt för att den inte skulle ramla och så tog pallen i golvet och svisch så kom trågen ramlande över mig. Sen gick maskinen sönder vid halv elva så det var väl ingen toppen dag på jobbet direkt. 

Jag håller fortfarande mitt nyårslöfte att inte snooza, självdisciplin är vad det handlar om. Alarmet är inställt på 8 och jag tänker fortsätta hålla mitt löfte även imorgon (egentligen är det ju idag).

Nu ska jag kolla runt lite på facebook och sen är det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0