Det kommer att bli väldigt halt ute...

För just nu regnar det, ja just det, regn och minusgrader = väldigt halt väglag. Är ju inte direkt den bästa av helger heller när många är på väg hem lagom till skolorna börjar nästa vecka.

Idag har jag fortsatt med friseringen av marorna och idag stod Loppan på tur, inte lika samarbetsvillig som Cirren, men trots det tog det väl bara halva tiden mot Cirren igår. Bilder kommer senare, verkar alltid sitta vid fel dator när jag är inne här nu för tiden. Loppan fick även komma ut och röra på sig och med tanke på vädret, hur det blåst och så idag så hade jag räknat med diverse bocksprång och andra busigheter, men till min förvåning skötte han sig exemplariskt. Även Tizzan har varit ute och rört på sig, red barbacka så någon kan räkna med träningsvärk imorgon...

Jag tror att jag ska städa lite nu och sen blir det nog en till film och lite mer tid kommer säkert att spenderas här framför datorn skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0