en överskrift...

Ja, det är väl dags att blogga lite nu innan man går och lägger sig. Har inte hänt något speciellt i helgen, men jag har fått en hel del gjort. Och det känns bra. Tomten tog ju inte med sig motivationen på julafton så jag såg helt enkelt till att ta tillbaka den själv. Nytt år, nya utmaningar, nya möjligheter - det gav mig motivation!

Jag har varit ute i skogen på Cirren och sen tog jag en tur på Loppan, barbacka för första gången - Jag överlevde Emilie! Nu på kvällen har jag städat och donat och det blev riktigt fint. Sen har jag suttit vid msn en stund och snackat lite. Hästarna är matade och nattade. Nu ska man bara bli trött också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0