frisering av en sockerbit

Ja, vi brukar ju säga att han "är söt som socker". Cirren pratar vi om för er som inte är riktigt med. För er som fortfarande inte är med så är Cirren en häst, en connemaraponny för att vara exakt. I alla fall har jag spenderat 1½ timme med att rycka och frisera hans man och borsta ut svansen som var alldeles för lång. Så nu ser herrn anständig ut igen. Bilder kommer senare.

Idag ska jag spendera kvällen framför tvn. Nu ska vi titta på "lycky number slevin" och ikväll vid 21.30 är "xXx the next level" på 3an tror jag det var. Så en riktig filmkväll med andra ord.

Ovädret som var på väg har vi nog lyckats undvika, i alla fall om det inkluderade snöfall för det har inte snöat här sen igår, däremot blåser det något extremt ute. Men trotsade både blåst och kyla och tog ut Cirren på ett litet träningspass.

Fortfarande har jag inte snoozat, de säger väl att man ska göra något 40 gånger för att det ska bli en vana. Så då är det väl bara 36 dagar kvar innan det blivit en vana....

Som sagt, bilder kommer senare alternativt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0