helgen

Igår hände det väl inte något speciellt. Fixade i stallet som vanligt och red ut en sväng på Loppan tillsammans med mamma och Tizzan. Han var så duktig igår den lille gubben, gick över bäcken som den andra tönthästen inte vågade. Fast hon följde ju med sen när Loppan visat att det inte var farligt... Sen tittade jag på film på kvällen.

Idag har jag och Cirren varit ute på skogsrunda vid kyrkestan. Solen sken för första gången på evigheter men det gjorde att det var lite kallare än vanligt. Nu på eftermiddagen har jag och mamma varit i stan och handlat lysrörsarmaturer till stallet och jag har köpt en digitalkamera på MediaMarkt, det blev en Fuji Finepix F40, just nu sitter batteriet på laddning, så imorgon får den följa med mig till jobbet för provfotografering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0