Irland here we come

Ja, nästan helt bestämt. Vecka 13, i slutet av mars drar jag och Lisa till Irland! Vi blir bara borta några dagar men det kan var kul att komma iväg en sväng! Stallioninspection står på schemat.

Idag har varit en sådär dag. Var jättetrött när jag vaknade vid halv nio, men hade mycket att göra så jag pallrade mig upp. Ut i stallet och gjorde iordning där, skulle egentligen hunnit med att motionera Loppan, men tiden försvann. Gjorde iordning mig för jobbet och åkte iväg vid ett-tiden, hinner inte långt förrens jag kört ifatt en lån bilkö och längre fram ser jag blåljus, jaha, trafikolycka, stod i kön ett litet tag, men vände och fick åka små sliriga grusvägar istället, detta resulterade i att jag för första gången sen jag började på Anza kom försent. Får kvitta in det imorgon. Fick veta av mina jobbarkompisar att det var en lastbil som vält. De hade sina egna tankar om varför, men det tänker jag inte skriva här. Jobbet har gått ganska segt idag och nu är jag himla trött så jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0