Lördag

Idag har det hänt mycket.

Började med att ta sovmorgon för det blåste så mycket, hästarna fick var kvar inne till halv tio, men då hade det lugnat ner sig och de var rätt glada att få komma ut i friska luften. Var ute en sväng med kameran och tog kort på Beauty och "Lilleman" och de busade runt och brallade och "Lilleman" tyckte att det var superskoj med lite sällskap som fick fart på mammahäst. Får se om jag lägger in någon bild senare, sitter som vanligt vid fel dator.

Mamma och jag hjälptes åt med stallet så det gick fort idag och sen fick Cirren gå ett dressyrpass på banan. Han är så duktig just nu, är inne i en period när allt funkar som matte vill!

Sen var det dags att göra sig iordning för bowlingen med folket ifrån bukefalos, aldrig träffat de flesta innan, men det var roligt att träffa lite folk som man pratat med en hel del och bildat sig en uppfattning om hur de är. På väg till bowlingen fick jag punktering för första gången i mitt liv. Jippie! När man har en tid och passa och ska hämta upp fler personer. Fick köra på fälgen en bra bit för den som åkt på våran väg vet att det inte finns någon väggren och att stå i en kurva där det är skymd sikt är inte bra. Bilen är i alla fall hemma igen och har fått ett sommardäck så länge.

Vårat bowlinglag kom näst sist, jag var ihop med Linnea och Kristina. Men jag gjorde i alla fall 4 strikear och två var ölvinster, som jag överlät till de andra två deltagarna i mitt lag eftersom jag körde. Vi fortsatte sen till åttaglas där vi satt och pratade till halv tolv om allt möjligt.

Nu msnar jag lite fast det egentligen är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0