Matte är så stolt

Över "lilleman" som alltid sköter sig exemplariskt när det väl gäller. I tisdags var id-kontrollanten här och id-kollade, chippmärkte och DNA-testade honom. Och han står som ett litet ljus när han blir chippad, ryckte bara till lite grann. Och igår var det dags för andra vaccineringen, samma sak här, står snällt, men tyckte att det var lite obehagligare, men sköter sig i alla fall. Så jag är stolt över våran lilla fölunge som inte är så liten längre och inte heller räknas som föl. 

image17
Lilleman

Idag är det handboll igen, Sverige - Tyskland, riktig rysarmatch. Jag kommer i alla fall få se första halvlek när vi äter pizza! Har ju lyssnat på både Ungern-matchen där det blev lika och matchen igår mot Spanien som Sverige vann med 2 sekunder kvar av matchen och trots att Kim missade en straff när det väl bara var 1½minut kvar ungefär. Det var inte alls bra för nerverna att lyssna på kan jag säga. 

Idag har jag varit ute och skrittat barbacka på Cirren för jag är så himla trött, har varit vaken sen åtta. På lördag ska jag sova, för imorgon ska vi till Lina och planera var vi ska bo när vi åker till Irland. Det börjar närma sig. Men först är det sälenresan, som är nästa vecka, på onsdagnatt åker vi upp mot snön. Appropå snö, så snöade det här igår men den har redan regnat bort - skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0