Nytt år - nya utmaningar

Nyår blev riktigt trevligt, umgicks med vänner och satt och pratade till långt in på det nya året. Var hemma vid halv sex på morgonen och fodrade hästarna innan jag gick in för att sova.

Det började snöa igår och har fortsatt hela dagen. I alla fall sen jag vaknade vid halv två. Har trots det hunnit med en hel del idag och nu ska jag strax åka in till Jönköping och gå på bio ihop med Lisa, vi ska se Arn. Rapport kommer väl imorgon skulle jag tro för jag lär vara riktigt trött när jag kommer hem ikväll.

Annars är det lugnt, jobb imorgon igen.

Det var det där med nyårslöften också, får skriva ner de någon dag tror jag - det har i alla fall blivit några stycken.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0