söndag

Idag har både Cirren och Loppan varit ute och motionerat, Cirren och jag tog en tur i skogen och på hemvägen stötte vi på 3 älgar som var ute och sprang på hygget. Loppan fick hålla sig på ridbanan idag och skötte sig bra.

Tittade på handbollen också! Matchen mellan Sverige-Slovakien, utklassning! Så himla härligt att se. Många nya namn sen man började titta för ett antal år sen. Kommer ju inte kunna se några matcher nu i veckan så jag får väl hålla tummarna att de fortsätter med samma spel som idag så jag får se lite fler matcher.

Nu på kvällen har vi tittat på Disturbia en sevärd film, men inte bra för mina nerver... Nästa film får nog bli en lättsam komedi tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0