ytterligare två filmer till min lista

I lördags såg jag två till filmer, först High Crimes med Morgan Freeman, Ashley Judd och Amanda Peet. En bra film som jag rekommenderar er att se om ni inte sett den. Sen zappade jag förbi tv3 där The Medallion med Jackie Chan precis börjat så jag tittade på den eftersom det inte fanns något annat att se. Hade enkelt kunnat titta på ett par filmer till men man ska ju orka upp på morgonen också, så jag gick och la mig när den var slut. Jag fattar inte att det kan vara så olika hur trött man kan vara på kvällarna. I fredags hade jag enkelt kunnat gå och lägga mig vid sju men igår var jag hur pigg som helst.

2008
The Medallion
High Crimes
Höstlegender
xXx - the next level
Lucky number Slevin
Arn - temelriddaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0