Helt slut

Är jag. Trött, förkyld och ingen ork. Jippie. Det funkade bra på jobbet när jag satt ner och jobbade men idag när det var full fart så blev det lite för mycket. Jag trodde inte att jag skulle orka hela dagen. Sen är det väl inte så jättesmart att åka och simma men vem har sagt att man alltid ska vara smart? Åkte direkt till sjön efter jobbet, och det var riktigt skönt i vattnet. Jag som inte badat alls de senaste åren har badat 5 gånger sen i fredags. Och det blir lättare och lättare att komma i vattnet.

Jag funderar på om jag ska gå ner och duscha och sen gå och lägga mig, är helt slut. Men har nog ett par saker att göra först, men som sagt duschen nästa. Kanske blir nåt mer inlägg.

Och en badbild, eller inte riktigt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0