Så var den här dagen snart slut

Nu börjar jag känna så där igen att tiden bara försvinner. Gör den det? Eller är det bara jag som tror att det är så. Jag skulle ju faktiskt göra en massa nyttigt idag men det har inte blivit mycket gjort. Suck, och godissugen är jag som bara den. Blä, kanske skulle sluta med godis igen. Men det får bli nästa vecka när jag börjar jobba igen.

Jag hade ju tänkt vara seriös och börja träna lite nu när jag varit ledig men jag vågar inte det nu när jag inte är helt frisk. Så jag hoppas att jag ska piggna till så jag kan börja träna igen. Känns inte som ridningen räcker, så jag tänkte börja springa, det är lite trist att springa själv men jag har ju min mp3, och på tal om mp3 så funderar jag på att köpa en ny samsung? Vad tror ni om det? Det var 24 timmars speltid på den, får se om jag kommer iväg till stan nån dag den här veckan, för i så fall blir det garanterat en ny mp3...


Cirren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0