Semestern göra att man...

... inte har nån koll på vad det är för dagar. Men det är ju faktiskt onsdag, satt just och funderade på vad det var för dag. Har inte gjort så jättemycket idag. Var ju hemma vid halv fyra imorse så jag tänkte sova till tio men vaknade innan klockan ringde och var faktiskt pigg. Men nu börjar jag bli riktigt seg så idag blir det nog läggdags tidigare än vanligt. Har varit ute på en skrittur med Cirren idag men mycket annat har jag nog inte gjort. Ska försöka ta tag i lite saker som behöver göras nu. Snart är ju semestern slut. Och jag är fortfarande lite halvkrasslig. Förkylningsblåsor på tungan är INTE roligt. Jag har lyckats vara lite halvsjuk hela semestern. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0